محافل مذهبی دوره 28

اطلاع رسانی مراسم مذهبی دوره 28

محافل مذهبی دوره 28

اطلاع رسانی مراسم مذهبی دوره 28

He is my commander

سرلشکر قاسم سلیمانی در پاسخ به سخنان اوباما در مورد اینکه به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستیم، گفت: ضلع مهم تلاش شما تا به امروز برای مقابله با جمهوری اسلامی بوده است، اینکه می‌گویید به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستیم، این سخن اظهار لطف نیست بلکه اعلام ناتوانی است، شما نتوانسته و نمی‌توانید در پی براندازی نظام جمهوری برآیید.

کادوی افشاندیاری

سلام بچه ها

به وبلاگ "عرصه زیست ورطه پزشکی" یا "نامه نورانی" سر بزنید و هدیه ی افشاندیاری رو بگیرید.

خیلی قشنگه...

با من...



دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با من                به ما درد دل افشا کن، مداوا کردنش با من


اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را                بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من


بیفشان قطره اشکی، که من هستم خریدارش       بیاور قطره ای اخلاص، دریا کردنش با من


اگر درها به رویت بسته شد، دل بر مکن از ما             در خانه دق الباب کن، وا کردنش با من


به من گو حاجت خود را، اجابت می کنم، آری   طلب کن آنچه می خواهی، مهیا کردنش با من


بیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت را         بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من


چو خوردی روزی امروز ما را، شکر نعمت کن             غم فردا مخور، تامین فردا کردنش با من


به قرآن، آیه رحمت فراوان است، ای انسان       بخوان این آیه را، تفسیر و معنا کردنش با من


اگر عمری گنه کردی، مشو نومید از رحمت            تو توبه نامه را بنویس، امضا کردنش با من

یه بسیجی که عوض ده تا بسیجی کار می کرد


انباردارمون گفت :
یه بسیجی اینجاست که عوض ده تا بسیجی کار می کنه،
میشه این نیرو رو بدی به من تا تو انبار ازش استفاده کنم؟
بهش گفتم: کو؟ کجاست؟
گفت: همون که داره گونی ها رو دو تا دو تا می بره توی انبار
نگاه کردم ببینم کیه.
گونی ها جلوی صورتش بود و دیده نمیشد.
رفتم نزدیک تر ، نیم رخش رو دیدم
آقا مهدی باکری بود ، فرمانده ی لشکرمون
تا من رو دید ، با چشم و ابرو اشاره کرد که به انباردار چیزی نگم
می خواست کارش رو تموم کنه...
... دل توی دلم نبود
اما دستور آقا مهدی بود.
نمی تونستم به انباردار بگم این فرمانده لشکره که...

قسمتی از وصیت نامه سردار شهید حمید باکری :


زمانی فرا می رسد که جنگ تمام می شود و رزمندگان امروز به سه دسته تقسیم می شوند:


۱.دسته ای به مخالفت با گذشته خود بر می خیزند و از گذشته خود پشیمان می شوند .

۲.دسته ای راه بی تفاوت می گزینند و در زندگی مادی خود غرق می شوند
و همه چیز را فراموش می کنند.

۳.دسته سوم به گذشته خود وفادار می مانند و احساس مسئولیت می کنند
که از شدت مصائب و غصه ها ، دق خواهند کرد.

پس از خدا بخواهید که با وصال شهادت از عواقب زندگی بعد از جنگ در امان بمانید.

به مناسبت هفته دفاع مقدس

غواص به فرمانده اش گفت: اگر رمز را اعلام کردی و تو آب نپریدم، من رو هول بده تو آب!
فرمانده گفت:اگه مطمئن نیستی میتونی برگردی.

غواص جواب داد:نه، پای حرف امام ایستادم. فقط می ترسم دلم گیر خواهر کوچولوم باشه. آخه تو یه حادثه اقوامم رو از دست دادم و الان هم خواهرم رو سپردم به همسایه ها تا تو عملیات شرکت کنم. والفجر8 ،اروند رود وحشی ، فرمانده تا داد زد یا زهرا (س) غواص اولین نفری بود که تو آب پرید ! اولین نفری بود که به شهادت رسید!

به مناسبت هفته دفاع مقدس

یک کارت برای امام رضا (علیه السلام) ؛ مشهد.

یک کارت برای امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) ؛ مسجد جمکران
یک کارت هم برای حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، حرم حضرت معصومه (علیه السلام) ؛ قم. این یکی رو خودش برده بود انداخته بود توی ضریح.
«چرا دعوت شما رو رد کنیم؟! چرا به عروسی شما نیاییم؟! کی بهتر از شما ؟ ببین همه آمده ایم. شما عزیز ما هستی. »
حضرت زهرا (سلام الله علیها) آمده بود به خوابش. درست قبل از عروسی. (شهید ردانی پور)